Hodnocení obchodu
MN
Marek Novotny
LR
Ladislav Rubek
RB
Renata Baďurová
TS
Tomáš Starosta
Zboží (ostropestřec mariánský) přišlo v poškozeném obalu předané do jakéhosi igelitového sáčku, otevřené, takže putovalo rovnou do koše.
VH
Veronika Halusková
(Administrátor)
Dobrý den Tomáši,
mrzí mne v jakém stavu produkt přišel. Takto to bohužel vypadá, že se balík během přepravy poškodil, na depu dali produkt do sáčku s tím, že se pošle zpět k nám jako poškozený a bohužel přišel k Vám. Normální postup je ten, že poškozený balík se automaticky vrací zpět odesílateli. To samé platí pokud byste přebíral balík a viděl, že je poškozený, tak je lepší jej nepřebírat, abychom mohli u dopravce doručení reklamovat. Každopádně Vás bude kontaktovat kolegyně, abyste se domluvili na doposlání a vše se vyřešilo. V případě problémů se můžete obrátit buď na infolinku nebo na email objednavky@brainmarket.cz . Popřípadě na můj osobní email haluskova@brainmarket.cz . Ráda Vám poradím. Přeji hezký den, Veronika.
JM
Jiroušek Martin
AJ
Aneta Jonášová
KK
Kateřina Koterová
Byl mi poslán jiný produkt, než bylo v popisu a na fotografii.
VH
Veronika Halusková
(Administrátor)
Dobrý den Kateřino,
omlouvám se, že jste v balíčku měla jiný produkt. Předala jsem kolegyni, která zkontroluje, jak byl balíček zabalen a bude Vás kontaktovat, abyste se domluvily na případném doposlání. Ještě jednou se omlouvám a přeji hezký den. Veronika.
M
Martina M.
Rychle dodání zboží, s doplňky jsme spokojeni.
VH
Veronika Halusková
(Administrátor)
Dobrý den Martino,
děkujeme za hezké hodnocení. :) S pozdravem, Veronika.
JP
Jana Preloznikova
ER
Eva Rakoušová
RH
Rostislav Hanuška
AP
Alena Pátá
MZ
Martina Zahrádková
ZB
Zdeněk Boswart
LH
Lenka Hronovská
????????
VH
Veronika Halusková
(Administrátor)
Dobrý den Lenko,
děkujeme za pět hvězdiček a přeji Vám krásný den, Veronika.
RB
Rita Bočková
TF
Tomáš Ferby
PB
Pavel Bína
T
Tomáš