Reklamace a vrácení zboží

    Reklamace a vrácení zboží

     

    Pro zobrazení všech recenzí klikněte zde

    Pokud si přejete balíček vrátit, případně chcete vyřešit reklamaci, využijte, prosím, formulář pod tímto textem. Pokud si nebudete vědět rady napište nám na reklamace@brainmarket.cz případně zavolejte na: +420 555 333 688.

    Vyplnit formulář

    Jak na to?

    Vyplňte požadované údaje do příslušného formuláře, kde uvedete důvod reklamace nebo vrácení. Po odeslání formuláře obdržíte potvrzovací e-mail s dalším postupem a potřebnými instrukcemi.
    2
    Zabalte zboží
    Pečlivě zabalte zboží zpět do původního obalu nebo jiného vhodného balení, aby nedošlo k poškození během přepravy. Dbejte na to, aby balení bylo bezpečné a odolné. Pokud jde o rozbitý produkt, například sklenici, zvolte možnost dopravy "vlastní" a pošlete nám jen fotografie. Není potřeba nám posílat střepy pro štěstí. :-)
    3
    Odešlete zboží k nám
    Nechte si balíček u Vás vyzvednout kurýrem, případně zaneste na Zásilkovnu (dle vaší volby). Odeslaný balíček by měl být opatřen správnou adresou, kterou jste obdrželi od e-shopu. Uchovejte si doklad o odeslání jako důkaz, že jste zboží vrátili, a pro sledování zásilky.
    4
    Vyčkejte na vrácení peněz
    Po doručení a zkontrolování vráceného zboží vás e-shop informuje o přijetí reklamace nebo vrácení. Proces vrácení peněz může trvat několik dní, obvykle však není delší než 14 dnů. Peníze obdržíte na účet, ze kterého jste zboží původně platili.
    Icon
    98 % spokojenost
    s vyřízením reklamace
    Icon
    97 % reklamací vyřešeno do 10 dní
    Snažíme se být rychlí
    Icon
    Prémiová péče o zákazníky
    Záleží nám na vás
    Icon
    30 dní na vrácení zboží
    Máte čas si to pořádně promyslet
    Icon
    Doprava zpět platíme my
    A to vždycky

    Formuláře pro vrácení zboží a reklamaci

     
     
    Používáme Retino

    Možnosti dopravy

    GLS ČR
    Více informací Méně informací

    Kurýr si na Vámi zvolenou adresu přijede pro balíček, přiveze si i přepravní štítek. Vy pouze musíte balíček zabalit a předat dopravci. Ve formuláři zvolíte termín, kdy má kurýr u Vás balíček vyzvednout.

    Zásilkovna
    Více informací Méně informací

    Zaneste zabalenou zásilku na jakoukoliv pobočku Zásilkovny, kde balíček převezmou a pošlou k nám.

    Často kladené dotazy

    Jak mohu reklamovat nebo vrátit zboží?

    Přes formulář pro reklamace a vratky, přes email reklamace@brainmarket.cz nebo osobně na prodejně.

    Jak dlouho mám na vrácení zboží?

    Na vrácení zboží máte lhůtu 30 dní od převzetí balíku.

    Kdo hradí náklady na vrácení zboží?

    Dopravu přes GLS nebo Zásilkovnu hradíme my. Pokud si přejete zaslat přes jinou společnost tak můžete, ale hradíte v tomto případě vy a prosíme o odeslání balíku na Cihelní 3286, Ostrava 702 00. Zároveň v takovém případě prosíme o zaslání trasovacího čísla.

    Jak mám zboží zabalit pro vrácení?

    Zboží prosím vhodně zabalte, aby se zásilka cestou zpět nepoškodila. Je-li třeba, zabezpečte obsah vhodným obalovým materiálem, aby byl produkt se všemi jeho částmi dostatečně chráněn proti vnějším vlivům přepravy. Pořiďte fotografie produktu před a při jeho balení. Ponechte si je pro případ, pokud by zásilka dorazila poškozena.

    Kdy dostanu zpět své peníze?

    Finanční prostředky budou připsány nejpozději do 14 dnů od přijetí zboží. Avšak běžně to zvládneme dříve.

    Co mám dělat, pokud nedostanu potvrzovací e-mail po odeslání formuláře?

    Napište nám na reklamace@brainmarket.cz případně zavolejte na: +420 555 333 688.