Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží
Pro zobrazení všech recenzí klikněte zde
Pokud si přejete balíček vrátit, případně chcete vyřešit reklamaci, využijte, prosím, formulář pod tímto textem. Pokud si nebudete vědět rady napište nám na reklamace@brainmarket.cz případně zavolejte na: +420 555 333 688.
Jak na to?
Formuláře pro vrácení zboží a reklamaci
Možnosti dopravy
Kurýr si na Vámi zvolenou adresu přijede pro balíček, přiveze si i přepravní štítek. Vy pouze musíte balíček zabalit a předat dopravci. Ve formuláři zvolíte termín, kdy má kurýr u Vás balíček vyzvednout.
Zaneste zabalenou zásilku na jakoukoliv pobočku Zásilkovny, kde balíček převezmou a pošlou k nám.
Často kladené dotazy
Přes formulář pro reklamace a vratky, přes email reklamace@brainmarket.cz nebo osobně na prodejně.
Na vrácení zboží máte lhůtu 30 dní od převzetí balíku.
Dopravu přes GLS nebo Zásilkovnu hradíme my. Pokud si přejete zaslat přes jinou společnost tak můžete, ale hradíte v tomto případě vy a prosíme o odeslání balíku na Cihelní 3286, Ostrava 702 00. Zároveň v takovém případě prosíme o zaslání trasovacího čísla.
Zboží prosím vhodně zabalte, aby se zásilka cestou zpět nepoškodila. Je-li třeba, zabezpečte obsah vhodným obalovým materiálem, aby byl produkt se všemi jeho částmi dostatečně chráněn proti vnějším vlivům přepravy. Pořiďte fotografie produktu před a při jeho balení. Ponechte si je pro případ, pokud by zásilka dorazila poškozena.
Finanční prostředky budou připsány nejpozději do 14 dnů od přijetí zboží. Avšak běžně to zvládneme dříve.
Napište nám na reklamace@brainmarket.cz případně zavolejte na: +420 555 333 688.