Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

 

Pro zobrazení všech recenzí klikněte zde

Pokud si přejete balíček vrátit, případně chcete vyřešit reklamaci, využijte, prosím, formulář pod tímto textem. Pokud si nebudete vědět rady napište nám na reklamace@brainmarket.cz případně zavolejte na: +420 555 333 688.

Vyplnit formulář

Jak na to?

Vyplňte požadované údaje do příslušného formuláře, kde uvedete důvod reklamace nebo vrácení. Po odeslání formuláře obdržíte potvrzovací e-mail s dalším postupem a potřebnými instrukcemi.
2
Zabalte zboží
Pečlivě zabalte zboží zpět do původního obalu nebo jiného vhodného balení, aby nedošlo k poškození během přepravy. Dbejte na to, aby balení bylo bezpečné a odolné. Pokud jde o rozbitý produkt, například sklenici, zvolte možnost dopravy "vlastní" a pošlete nám jen fotografie. Není potřeba nám posílat střepy pro štěstí. :-)
3
Odešlete zboží k nám
Nechte si balíček u Vás vyzvednout kurýrem, případně zaneste na Zásilkovnu (dle vaší volby). Odeslaný balíček by měl být opatřen správnou adresou, kterou jste obdrželi od e-shopu. Uchovejte si doklad o odeslání jako důkaz, že jste zboží vrátili, a pro sledování zásilky.
4
Vyčkejte na vrácení peněz
Po doručení a zkontrolování vráceného zboží vás e-shop informuje o přijetí reklamace nebo vrácení. Proces vrácení peněz může trvat několik dní, obvykle však není delší než 14 dnů. Peníze obdržíte na účet, ze kterého jste zboží původně platili.
Icon
98 % spokojenost
s vyřízením reklamace
Icon
97 % reklamací vyřešeno do 10 dní
Snažíme se být rychlí
Icon
Prémiová péče o zákazníky
Záleží nám na vás
Icon
30 dní na vrácení zboží
Máte čas si to pořádně promyslet
Icon
Doprava zpět platíme my
A to vždycky

Formuláře pro vrácení zboží a reklamaci

 

Možnosti dopravy

GLS ČR
Více informací Méně informací

Kurýr si na Vámi zvolenou adresu přijede pro balíček, přiveze si i přepravní štítek. Vy pouze musíte balíček zabalit a předat dopravci. Ve formuláři zvolíte termín, kdy má kurýr u Vás balíček vyzvednout.

Zásilkovna
Více informací Méně informací

Zaneste zabalenou zásilku na jakoukoliv pobočku Zásilkovny, kde balíček převezmou a pošlou k nám.

Často kladené dotazy

Jak mohu reklamovat nebo vrátit zboží?

Přes formulář pro reklamace a vratky, přes email reklamace@brainmarket.cz nebo osobně na prodejně.

Jak dlouho mám na vrácení zboží?

Na vrácení zboží máte lhůtu 30 dní od převzetí balíku.

Kdo hradí náklady na vrácení zboží?

Dopravu přes GLS nebo Zásilkovnu hradíme my. Pokud si přejete zaslat přes jinou společnost tak můžete, ale hradíte v tomto případě vy a prosíme o odeslání balíku na Cihelní 3286, Ostrava 702 00. Zároveň v takovém případě prosíme o zaslání trasovacího čísla.

Jak mám zboží zabalit pro vrácení?

Zboží prosím vhodně zabalte, aby se zásilka cestou zpět nepoškodila. Je-li třeba, zabezpečte obsah vhodným obalovým materiálem, aby byl produkt se všemi jeho částmi dostatečně chráněn proti vnějším vlivům přepravy. Pořiďte fotografie produktu před a při jeho balení. Ponechte si je pro případ, pokud by zásilka dorazila poškozena.

Kdy dostanu zpět své peníze?

Finanční prostředky budou připsány nejpozději do 14 dnů od přijetí zboží. Avšak běžně to zvládneme dříve.

Co mám dělat, pokud nedostanu potvrzovací e-mail po odeslání formuláře?

Napište nám na reklamace@brainmarket.cz případně zavolejte na: +420 555 333 688.