Tweek - Fizzy fusion gummies, 80 g

Kód: 6452/1314
59 Kč
Skladem (3 ks)
Možnosti doručení

FizzyFusion obsahuje mix kyselých želé bonbonů s příchutí žvýkačky, melounu a kyselé coly.

Detailní informace

Rychlá expedice
Rychlá expedice
Produkty máme opravdu skladem.
Odborné poradenství
Odborné poradenství
Jsme zkušení. Rádi poradíme!
Testujeme, co prodáváme
Testujeme, co prodáváme
Ověřujeme vysokou kvalitu produktů.
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Při nákupu nad 1 500 Kč.

Detailní popis produktu

Tweek - Fizzy fusion gummies, 80 g

FizzyFusion obsahuje mix kyselých želé bonbonů s příchutí žvýkačky, melounu a kyselé coly.

  • 95% méně cukru
  • vysoký podíl vlákniny
  • 45% méně kalorií
  • přírodní sladidla a barviva

Složení

Polydextróza (vláknina), isomaltooligosacharidy*), voda, sladidla (erythritol, steviol-glykosidy), rýžový škrob, hovězí želatina, regulátory kyselosti (kyselina jablečná), přírodní aroma, extrakt ze sladkých brambor, koncentrát (karamelizovaná mrkev a mrkev)., leštící látka (karnaubský vosk).*zdroj glukózy.

Může obsahovat stopy mléka.

Výživové hodnoty na 100 g

Energetická hodnota 770 kJ / 185 kcal
Tuky 0,02 g
- z toho nasycené mastné kyseliny 0,01
Sacharidy 23 g
- z toho cukry 2 g
- z toho polyoly 9,7 g
Vláknina 54 g
Bílkoviny 5,1 g
Sůl 0,04 g

Velikost balení

80 g

Doplňkové parametry

Kategorie: Potraviny
Velikost balení: 80 g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Švédská společnost založena roku 2015, její zakladatelkou je Åsa Rosén. Vše začalo v malé kuchyni v centru Stockholmu. Zakladatelka značky Åsa Rosén měla vždy zálibu v dobrotách ve všech jejich podobách. Postupem času se druhy výrobků stále více přesouvaly ke sladkostem a cíl se brzy stal jasným, cukrovinky s přírodními zdravými příchutěmi, založené na surovinách se zajímavými vlastnostmi. Název pochází z anglického slova "tweak", což znamená upravovat, vylepšovat a zdokonalovat. "Vylepšili" tradiční cukrovinky a vytvořili výrobek, který je lepší pro naše zdraví. Jejich posláním je inspirovat, vzdělávat a vytvářet povědomí o tom, co konzumujeme.