Vrácení/reklamace - praktické informace
- Pokud balíček, který jste obdrželi je viditelně poškozený i z venkovní strany, tak jej prosím nafoťte i zvenku. Poté samotné poškozené produkty a následně tyto fotky prosím přidejte jako přílohu do reklamačního/vratkového formuláře Retino nebo zašlete na reklamace@brainmarket.cz.
- V případě, že na balíčku je ještě původní štítek od dopravce, tak jej prosím přeleplte novým nebo strhněte.
- Aktuální stav vaší vratky či reklamace můžete sledovat v aplikaci Retino (tam, kde zakládáte vratku)
- Pokud jste platili předem kartou (či Apple nebo Google Pay), peníze vám vrátíme na účet nebo kartu, ze které jste platbu provedli. Pokud jste platili na dobírku nebo klasickým převodem, převedeme částku na účet, který uvedete ve vratkovém formuláři. Vše vyřídíme nejpozději do 14 dnů od doručení vráceného zboží na náš sklad.
- Reklamační řád je součástí obchodních podmínek.