Jak vrátit zboží

Jak postupovat při vrácení zboží

Nabízíme Vám bezproblémové vrácení zboží, které snad nemůže být jednodušší! Na vrácení zboží Vám navíc nabízíme až 30 dní bez udání důvodu. Jak postupovat?

Vyplňte vratkový formulář

Vyplňte zde jednoduchý vratkový formulář. Stačí Vám číslo objednávky a Váš email k objednávce.

Na vrácení zboží máte 30 dní od objednání.

Vyberte si dopravce a datum vyzvednutí

Buď můžete odnést balíček na jakoukoliv pobočku zásilkovny nebo kurýr společnosti GLS přijede až k Vám domů pro balíček. V obou případech nemusíte tisknout žádný přepravní štítek, ten dostanete od dopravce. Je to tedy maximálně komfortní a je to také zdarma! Na vás bude ještě jeden krok, pečlivě zabalit.

Pečlivě zabalte

Zboží, které vracíte, se pokuste zabalit co nejlépe, aby nedošlo při přepravě k poškození. Ideálně do originálního balení. V případě, že se jedná o křehké zboží, použijte prosím staré noviny, či jiný výplňový materiál.

Balíček prosím ještě označte číslem objednávky. Například vložením papírku dovnitř krabice, či napsáním čísla na krabici.

Počkejte na vrácení peněz

Nejpozději do 14 dnů od přijetí Vaší zásilky na náš sklad Vám vrátíme peníze. Snažíme se to však udělat daleko dříve.

Nejčastější dotazy

Je vrácení zboží zpoplatněno?

Náklady za dopravu při vrácení zboží i reklamaci zaplatíme za Vás, pro Vás jsou tedy ZDARMA!

Jak dlouho trvá vrácení peněz?

V případě vrácení zboží Vám vrátíme peníze do 14 dní od přijetí vráceného balíčku k nám na sklad (běžně to však zvládáme daleko rychleji). Pokud se jedná o reklamaci, tak peníze vracíme nejpozději do 30 dní, avšak také to běžně zvládáme daleko dříve.

Jaké možnosti dopravy mohu využít pro vrácení zboží?

Pro vrácení můžete využít dopravce GLS, který přijede ve Vámi zvolený datum (volíte při založení vratky/reklamace v aplikaci Retino). Kurýr bude mít přepravní štítek pro Vás, vy mu předáte pouze pečlivě zalabené zboží v krabici. Druhou možností je využít Zásilkovny, kdy stačí zabalený balíček odnést na jakékoliv výdejní místo a sdělit jím kód pro vrácení balíčku. Třetí možností je předání zboží na našich prodejnách.

Kam mi budete vracet peníze?

Pokud jste platili kartou (Apple Pay, Google Pay), tak peníze vrátíme na kartu/účet, ze kterého byla provedena platba. Pokud jste platili bankovním převodem či na dobírku, peníze vrátíme na účet, který uvedete ve formuláři.

Vrácení/reklamace - praktické informace

  • Pokud balíček, který jste obdrželi je viditelně poškozený i z venkovní strany, tak jej prosím nafoťte i zvenku. Poté samotné poškozené produkty a následně tyto fotky prosím přidejte jako přílohu do reklamačního/vratkového formuláře Retino nebo zašlete na objednavky@brainmarket.cz.
  • V případě, že na balíčku je ještě původní štítek od dopravce, tak jej prosím přeleplte novým nebo strhněte.
  • Aktuální stav vaší vratky či reklamace můžete sledovat v aplikaci Retino (tam, kde zakládáte vratku)
  • Pokud jste platili předem kartou (či Apple nebo Google Pay), peníze vám vrátíme na účet nebo kartu, ze které jste platbu provedli. Pokud jste platili na dobírku nebo klasickým převodem, převedeme částku na účet, který uvedete ve vratkovém formuláři. Vše vyřídíme nejpozději do 14 dnů od doručení vráceného zboží na náš sklad.
  • Reklamační řád je součástí obchodních podmínek.

Vyberte si oblíbeného dopravce pro vrácení

Kurýr GLS vyzvedne u Vás doma
Více info Méně info

V reklamačním/vratkovém formuláři si můžete zvolit vyzvednutí balíčku u Vás doma, ve Vámi zvolený den. Přepravní štítek přiveze kurýr.

Předání na jakékoliv pobočce Záslkovny
Více info Méně info

Balík můžete zanést na jakékoliv podací místo Zásilkovny (jejich aktuální seznam naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Po příchodu sdělte obsluze, že chcete poslat zpětný balíček a sdělte jim zpětný kód: 94162826. Oni již vytisknou štítek, nalepí jej a pošlou balíček k nám.